Eemaldage Microsoft Help Desk Tech support scam (Lihtne eemaldamise juhend) - uuendatud Sep 2018
Microsoft Help Desk Tech support scam eemaldamise juhised
Mis on Microsoft Help Desk tehnilise toe pettus?
Microsoft Help Desk tehnilise toe pettus on ekraanilukustaja, mis ärgitab ohvreid helistama võltsile Windowsi spetsialistile
Microsoft Help Desk tehnilise toe pettus on võlts sõnum, mida näidatakse Windowsi töölaual pärast seda, kui arvutisüsteem nakatub trooja hobuga. Võltsi tõrkesõnumit näidatakse sinise tõrkeekraaniga (BSoD) ning kasutajatel ei lasta ligi pääseda oma töölauale ega ühelegi rakendusele. Kahjuks ei aita ka arvuti taaskäivitamine, kuna kasutajatele näidatakse edasi sama lukustatud ekraani. Tehnilise toe pettustele tavapäraselt annab võlts teavitus teada, et arvutis on mingi probleem (sel puhul annavad väga viletsad näitlejad teada, et süsteemis on probleem gv3.sys failidega) ning arvuti parandamiseks peaks kasutaja helistama tollivabale numbrile. Microsoft Help Desk tehnilise toe pettuse autoreid ei tasuks aga usaldada, kuna tegemist on lihtsalt pettusega.
KOKKUVÕTE | |
Nimi | Microsoft Help Desk tehnilise toe pettus |
Liik | Trooja hobu |
Alamliik | Tehnilise toe pettus |
Levimine | Rämpskirjad, pahavaralised lehed, failijagamislehed, võltsid uuendused jne |
Sümptomid | Lukustatud ekraan võltsi BSoD teatega, töölauale ei pääse ligi |
Tuvastamine ja eemaldamine | Kasuta pahavara eemaldamiseks nuhkvaratõrjet, seejärel kasuta programmi RestoroIntego Windowsi parandamiseks |
Kuigi petturid andsid endast parima selleks, et luua keerukas pettus, avaldavad mitmed funktsioonid selle pahavara tegeliku loomuse. Seega me ärgitame sind eemaldama Microsoft Help Desk probleemi koheselt, enne, kui see ajab sinu operatsioonisüsteemi täiesti sassi.
Microsoft Help Desk viiruse tuvastamiseks ja eemaldamiseks võid kasutada usaldusväärset pahavaratõrjet. Kuna aga ligipääs arvutile on keelatud, pead sa turvaprogrammi kasutamiseks kasutama Safe Mode with Networking režiimi.
Võlts Microsoft Security Essentials aken annab teada, et rakendus on tuvastanud süsteemist mitmeid pahavaralisi faile. Sealjuures on märgitud ka tehniku telefoninumber. Kui sul ei ole aga sellist rakendust paigaldatud süsteemi, on selline teavitus väga kahtlane. Veelgi enam, ükski reaalse viirusetõrje teavitus ei palu helistada ühelegi telefoninumbrile.
Hoolimata avalikkuse kasvavast teadlikkusest kasvavad tehnilise toe pettused jõudsalt . Viimati välja ilmunud tehnilise toe pettused on niivõrd peenelt välja töötatud, et need võivad sisaldada isegi lunavara elemente. Microsoft Help Desk tehnilise toe teavitus palub sul näiteks edasise kahju vältimiseks arvuti taaskäivitada. Ära allu häkkeri soovitusele. Seadme taaskäivitamine võib Microsoft Help Desk tehnilise toe kaaperdust kiirendada. Sellele lisaks on levima hakanud ka rohkem krüptoviiruseid, mis kehastavad tehnilise toe pettuseid .
Microsoft Security Essentials detected 5 potential threats that might compromise your privacy or damage your computer. Microsoft Security Essentials wasn't able to block the virus. Helpline: +1-888-828-6971
Microsoft Help Desk tehnilise toe teavitus annab ka pisut tehnilist informatsiooni, et veenda kasutajat teavituse ehtsuses. Teavituses on öeldud, et gv3.sys failidega on tekkinud tõrkeid. Mainitud faili näol on tegemist reaalse Windows OS failiga. Sellise manöövri abil üritatakse peita pahavara jälgesid.
Microsoft Help Desk viirus on võlts teavitus, mis ärgitab inimesi helistama võltsile Windowsi tehnikule
Mis juhtub, kui sa helistad antud numbrile, üritades ühendust saada Microsoft Help Desk tehnilise toe pettuse nö tehnikutega? Tulemusi võib olla mitu.
Esimesel juhul võivad kurikaelad sind juhatada tegema mitmeid erinevaid toiminguid, mis annaksid kurikaeltele kaugjuhitava ligipääsu sinu arvutile. Teise variandina võid Microsoft Help Desk Tech ümbersuunamise tõttu sattuda veebiaadressitele, mis sisaldavad veelgi jõhkramaid küberohte. See konkreetne pahavara ise kuulub troojade hulka .
Igal juhul soovitame Microsoft Help Desk probleemiga koheselt tegeleda. Nii pea, kui viirus on eemaldatud ja operatsioonisüsteem töötab taas normaalselt, tasuks kasutada programmi RestoroIntego, kuna see suudab parandada Microsoft Help Desk tehnilise toe pahavara poolt tekitatud kahjusid.
Pahavara levimisviisid
Kui sa kipud külastama kahtlaseid lehti või failijagamisportaale, riskid sa viirusega nakatumisega. Klõpsates nakatunud lingile või reklaamile võid sa sattuda pahavarast kubisevale veebilehele ning laadida enesele teadmata arvutisse trooja.
Taolised nakkused võivad otsida uusi ohvreid ka ründevara kaudu, kui kasutaja külastab häkitud või pahavaralist lehte, kus JavaScript skäneerib süsteemi, et leida kuritarvitatavaid haavatavusi. Ilma korraliku turvakilbita on keeruline neid probleeme vältida . Seega soovitame kasutada võimekat pahavaratõrjet, millel on reaalajas kaitse.
Ole ettevaatlik ka petturlike e-kirjade suhtes. Viiruste loojad kehastavad tihti ametiasutusi, et veenda kasutajaid avama nakatunud manuseid. Sa ei tea kunagi, milline pahavara võib manuses peituda.
Viisid, kuidas eemaldada Microsoft Help Desk tehnilise toe pettus
Kui enamus pettuseid ilmuvad brauseritesse nagu Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Sari ja teised, siis Microsoft Help Desk tehnilise toe pettus ilmub ekraanilukuna, mis takistab kasutajatel seadmesse ligipääsemist. Sisuliselt on pettuse näol tegemist troojaga, mis üritab veenda kasutajat olukorra tõsiduses.
Microsoft Help Desk tehnilise toe pettuse eemaldamiseks peaksid sa kasutama usaldusväärset turvaprogrammi, mis suudab probleemi tuvastada ja sellest vabaneda. Enne seda pead sa aga avama arvuti Safe Mode with Networking režiimis, kuna tavarežiimis on võimatu töölauale ligi pääseda.
Nii pea, kui Microsoft Help Desk tehnilise toe pettus on eemaldatud, peaksid sa käivitama abiprogrammi nagu RestoroIntego. See parandab täielikult kõik kahjud, mis pahavara tegi ning taastab katkised Windowsi failid.
Microsoft Help Desk Tech support scam manuaalse eemaldamise juhend
Eemalda Microsoft Help Desk Tech support scam kasutades Safe Mode with Networking
Microsoft Help Desk pettuse eemaldamiseks ava Safe Mode with Networking režiim:
-
Samm 1: Taaskäivita oma arvuti kuni hetkeni Safe Mode with Networking
Windows 7 / Vista / XP- Klikka Start → Shutdown → Restart → OK.
- Kui Teie arvuti muutub aktiivseks, siis vajutage mitu korda F8, kuni ekraanile ilmub Advanced Boot Options.
-
Valige nimekirjast Safe Mode with Networking
Windows 10 / Windows 8- Vajutage nuppu Power Windows sisselogimisekraanil. Nüüd vajutage ja hoidke all klaviatuuril olevat nuppu Shift ja klikkake Restart..
- Nüüd valige Troubleshoot → Advanced options → Startup Settings ja lõpuks vajutage Restart.
-
Kui Teie arvuti muutub aktiivseks, siis valige Enable Safe Mode with Networking aknas Startup Settings.
-
Samm 2: Eemaldage Microsoft Help Desk Tech support scam
Logige sisse oma nakatunud kontosse ja käivitage brauser. Laadige alla RestoroIntego või muu legitiimne nuhkvara-vastane programm. Uuendage seda enne täielikku süsteemi skanneerimist ja eemaldage pahatahtlikud failid, mis kuuluvad Teie väljapressimiseks kasutatava tarkvara juurde ja viige Microsoft Help Desk Tech support scam eemaldamine lõpule
Kui Teie väljapressimiseks kasutatav tarkvara blokeerib Safe Mode with Networking, siis proovige edasist meetodit.
Eemalda Microsoft Help Desk Tech support scam kasutades System Restore
Sa võid ka proovida trooja eemaldada System Restore funktsiooni abil:
-
Samm 1: Taaskäivita oma arvuti kuni hetkeni Safe Mode with Command Prompt
Windows 7 / Vista / XP- Klikka Start → Shutdown → Restart → OK.
- Kui Teie arvuti muutub aktiivseks, siis vajutage mitu korda F8, kuni ekraanile ilmub Advanced Boot Options.
-
Valige nimekirjast Command Prompt
Windows 10 / Windows 8- Vajutage nuppu Power Windows sisselogimisekraanil. Nüüd vajutage ja hoidke all klaviatuuril olevat nuppu Shift ja klikkake Restart..
- Nüüd valige Troubleshoot → Advanced options → Startup Settings ja lõpuks vajutage Restart.
-
Kui Teie arvuti muutub aktiivseks, siis valige Enable Safe Mode with Command Prompt aknas Startup Settings.
-
Samm 2: Taastage oma süsteemi failid ja seaded
-
Kui ilmub Command Prompt aken, siis sisestage cd restore ja klikkakeEnter.
-
Nüüd tippige rstrui.exe ja vajutage uuesti Enter..
-
Kui ilmub uus aken, siis klikkake Next ja valige taastamishetk enne seda, kui süsteemi infiltreerus Microsoft Help Desk Tech support scam. Selle tegemise järel klikkake Next.
-
Nüüd klikkake Yes oma süsteemi taastamiseks.
-
Kui ilmub Command Prompt aken, siis sisestage cd restore ja klikkakeEnter.
Lõpetuseks, peaksite alati mõtlema Teie väljapressimiseks kasutatava krüpteeritud tarkvara vastasele kaitsele. Selleks, et kaitsta oma arvutit Microsoft Help Desk Tech support scam ja teiste väljapressimiseks kasutatavate tarkvaralahenduste eest, kasutage tuntud nuhkvara-vastast programmi, nagu RestoroIntego, SpyHunter 5Combo Cleaner või Malwarebytes
Teile soovitatud
Ära lase valitsusel enda järel nuhkida
Valitsustel on kombeks jälgida inimeste andmeid ning isegi nuhkida kodanike järel, seega sa peaksid seda silmas pidama ja uurima rohkem kahtlaste infokogumise taktikate kohta. Selleks, et vältida mistahes soovimatut valitsusepoolset jälgimist, tuleks internetti kasutada täiesti anonüümselt.
Kui kasutad internetti, saad valida mistahes asukoha selleks, et netisisu näha ilma, et peaksid taluma olulisi piiranguid. Naudi internetikasutust ilma häkkimise riskita, kasutades Private Internet Access VPN-teenust.
Kontrolli, millist infot valitsused ja muud soovimatud osapooled saavad näha siis, kui sa internetis surfad. Isegi, kui sa ei tegele seadusevastaste toimingutega või usaldad oma teenusepakkujaid ja platvorme, ole alati omaenda turvalisuse ja heaolu huvides kahtlustav ning kasuta ennetavaid meetmeid nagu VPN-teenused.
Tee failidest tagavarakoopiad, juhuks, kui sind tabab pahavararünnak
Arvutikasutajad võivad saada mitmesuguseid kahjusid kübernakkuste tõttu, kuna nad on ise jätnud midagi tegemata. Pahavara põhjustatud tarkvaraprobleemid või otsesed andmekaotused krüpteeringu tõttu võivad tekitada seadmele mitmeid probleeme või põhjustada püsivat kahju. Kui sul on korralikud tagavarakoopiad, saad pärast taoliseid intsidente oma tööd aga muretult jätkata.
Pärast seadmele mistahes muudatuste tegemist on oluline teha tagavarakoopiad, et saaksid alati naasta oma töö juurde, isegi, kui pahavara on midagi seadmes muutnud või põhjustanud andmekaotuseid. Kui sul on olemas iga olulise dokumendi või projekti eelmise versiooni koopia, saad vältida tülikaid olukordi. Sa tänad end, kui peaksid kunagi pahavara otsa sattuma. Süsteemi taastamise jaoks kasuta programmi Data Recovery Pro.